Openingstijden: Maandag en zaterdag van 13:00 tot 17:00

Jouw stem maakt het museum duurzamer!

Het Nationaal Tinnen Figuren Museum kreeg dit jaar opnieuw de gelegenheid om te mogen deelnemen aan de Rabobank Coöperatieweken. Als lid van de Rabobank Vaart en Vechtstreek mag je tijdens de Rabobank Coöperatieweken stemmen op verenigingen en stichtingen. Je mag 5 stemmen uitbrengen, waarvan 2 op hetzelfde initiatief.

Het museum is op weg naar duurzaamheid. Onlangs zijn alle lampen vervangen door LED verlichting. Nu is de apparatuur, die het verhaal brengt van het verloop van de veldslag bij Waterloo, hard aan vervanging toe.

Geef jouw 2 stemmen aan het Tinnen Figuren Museum! Hiermee zorg jij ervoor dat het verhaal duurzaam doorverteld kan worden!

Stemmen kan tussen 1 en 15 november 2018 via cooperatieweken.nl/vvs.