Bezoekers uit Zwolle over het museum

Afgelopen zaterdag (19 november 2016) brachten meneer en mevrouw Bos uit Zwolle een bezoek aan het museum. Ze waren een dag op pad met hun dochter. De familie heeft het museum eerder bezocht. Toen waren ze al erg enthousiast over het museum, maar nu vonden ze de uitstraling van het museum na de verbouwing in 2006 geweldig! Tijdens het eerdere bezoek aan het museum hadden ze kaasprikkertjes gekocht die ze tot op de dag van vandaag nog steeds gebruiken. Toen de familie het museum verliet gaven ze aan zeker nog eens terug te komen!

‘Ons bezoek aan het tinnen figuren museum was dubbel en dwars de moeite waard: een aanwinst voor Ommen. De precisie waarmee de figuurtjes gemaakt en beschilderd zijn, is een lust voor het oog.’

IMG-20161119-WA0003