Openingstijden: Maandag t/m zaterdag van 13:00 tot 17:00

Fietsroute 32 km trappen door het Vechtdal

Lekker eten, luisteren naar spannende streekverhalen en genieten van de schitterende natuur. Fietsen in het Vechtdal is veel meer dan alleen maar een eindje rond peddelen. Het is een echte belevenis waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Afwisseling in schoonheid is hét kenmerk van het Vechtdal. In de vistrappenroute worden bossen, weiden, heuvels, zandverstuivingen, heide, water en glooiende graanvelden afgewisseld met een landgoed en prachtige coulisselandschappen.

Start bij het Tinnen Figuren Museum en ontdek de wereld van tin. Geniet van de expositie Kuifje en Paradijzen van weleer. Na deze bezienswaardigheden stapt u op de fiets en begint aan de vistrappenroute. Deze route is te verkrijgen in het museum of is te downloaden op route.nl onder fietsroute 119046.

Laat uw reactie achter